Color De Luxe

B92
19 - 24. mart 2007.


B92 je sinonim za sinergiju, jer u sebi spaja tri medija – radio sa 17 godina godina iskustva, veb portal sa 10 godina rada iza sebe i televiziju koja već 6 godina postoji u etru Srbije, zajedno sa izdavačkom kućom Samizdat, muzičkom produkcijom, video i filmskom produkcijom i internet provajdingom. Posle sedamnaest godina postojanja, B92 je izrastao u prepoznatljiv brend. Izložba kreativnog odeljenja B92 prikazuje nastanak i evoluciju samog brenda kao i pripremu i realizaciju novog dizajna za televizijsku prolećnu programsku šemu – Color de Luxe. Kreativni tim B92 čine Đorđe Marković, Igor Oršoliš, Nikola Radojičić, Nenad Radojičić, Srđan Mitrović, Vladimir Šojat, Branislav Tomić, Jelena Sanader, Jovana Timotijević, Aleksandra Berić, Milica Žebeljan.