Creativity and commercialism at British Vogue

18. jun 2005.


Mira Kumari (Meera Kumari) je grafički dizajner u britanskom Vogue-u sa preko pet godina iskustva koje je stekla radeći za neke od vodećih modnih magazina u Britaniji.

Oslanjajući se na svoje lično iskustvo i koristeći primere iz britanskog Vogua-a, vodećeg svetskog modnog magazina, Mira će održati prezentaciju na temu dizajn magazina uključujući i druga pitanja vezana za dizajn. Kako podstaći kupovinu kombinovanjem dizajna naslovne stranice, slike i tipografije? Kako dizajneri da budu sigurni da je njihov rad kreativan, a u isto vreme i komercijalno uspešan? U eri kada smo okruženi slikama, na koji način bi mogli da ih učinimo originalnim kako bi nam ostale u sećanju?

Detalji:

Naslov: Dizajn magazina: Kreativnost i komercijalnost britanskog Vogue-a

Datum: 18. juni 2005., subota

Vreme: 15:00h – 17:30h

Predavač: Meera Kumari, britanski Vogue i domaći gosti

Auditorijum: Grafički dizajneri, kreativni direktori, urednici, izdavači, studenti dizajna

Mesto: Galerija O3one
Andrićev Venac 12
11000 Beograd

Jezik: Engleski

Broj mesta je ograničen i s obzirom na veliku zainteresovanost na našim prethodnim događajima, molili bih Vas da potvrdite svoje učešce tako što ćete što pre poslati e-mail na belgrave@chartamede.org

Ova radionica je u organizaciji inicijative “DesignSerbia “, novog projekta koji finansira USAID Serbia Enterpise Development Project , a čiji je cilj da unapredi korišćenje dizajna u komercijalne svrhe u Srbiji. Želeli bi smo da se zahvalimo našem partneru, galeriji O3one , na njihovoj podršci i naravno Miri Kumari koja je podržala ovu inicijativu svojim dolaskom.

www.designserbia.org – Uskoro aktivan link; ubeležite u svoje kompjutere ovu adresu kako biste saznali više o našem projektu i budućim aktivnostima.