Promocija knjige: “Volim brend, živim za brend”

24. novembar 2007. // početak u 21h


U O3one-u u subotu, 24. novembra u 21h, biće održana multimedijalna promocija nove, sedme po redu knjige „Volim brend, živim za brend“ autora Dejana Šapića. Cilj promocije je da pokaže na koje sve načine se može čitati knjiga. Pomoću dve video projekcije i četiri kompjuterska monitora biće predstavljena jedna knjiga.Izgradnja brendova u Srbije sve više zahteva multimedijalnost i holistički pristup. Zato ne čudi sve veća želja potrošača da budu deo sveta brendova koje svakodnevno kupuju. Postati deo „sveta uspešnih“ postaje imperativ. Potrošači sve više počinju da žive za brendove. Nova knjiga „Volim brend, živim za brend“ je deo istoimene akcije koja promoviše izgradnju i razvoj brendova u Srbiji. Događaj u O3one-u je jedan segment akcije koji pokušava da objasni kako kreativnost utiče na privrženost i ljubav prema brendovima.

U okviru promocije, iste večeri, naši poznati grafički dizajneri predstaviće po jednu ilustraciju o tome kako oni pojedinačno doživljavaju brendove. Videćemo radove: Miloša Arizovića, Borisa Marčetića, Slaviše Savića, Steve Mandića, Slobodana Jovanovića-Cobe, Dragana Todorovića, Nebojše Babića i samog autora knjige Dejana Šapića.

Postavlja se pitanje kakav je lični odnos prema brendu onih koji ga stvaraju. Kao suprotnost svakodnevnom poslu, radeći za velike i uspešne brendove, ovoga puta srpski dizajneri predstaviće nam se na jedan krajnje intiman i autentičan način. Svaki od radova ima drugačiji pristup svojstven svetu brendova koji traže uvek nove puteve do zahtevnog potrošača. Zajedno kao celina, radovi predstavljaju jedan društveno-angažovani projekat koji je Šapić osmislio kao posledicu posla kojim se svi oni bave: šta umetnici, pojedinci, autori misle o brendu-društvenom fenomenu koji diktira trendove, za koga neki tvrde da je veliko zlo globalizma, ali bez koga, jednostavno, niko ne može.

Više informacija možete dobiti
od autora Dejan Šapića
na telefon 063.8017.431