“Commonications”

Od 24 avgusta do 3 septembra 2005


Samoća. Praznina. Izolacija. Strah. Stres. Konfuzija. Manipulacija. Nemanje vremena, emocija i poverenja. Brendovi i konzumacija. Takmičenje. Gužve. Globalizacija. Globalna trzista. TV. Stvarna virtualnost. Novac, sex i shopping centri. Da li zivimo ili samo postojimo?Koncept “COMMONICATIONS” projekta zasniva se na mocno viseslojnim grafickim porukama, kao ironicnoj antitezi manipulativnoj prirodi i demagogiji savemenog drustva. Ekscentricnim spojem advertajzinga, vizuelne subverzivnosti, ironije, kritickog humora i asocijativno-psiholoskim poigravanjem simbolima komunikacije, “COMMONICATIONS” su posveceni otkrivanju nekih od “istina”:

Gde uzgajati atomske pecurke?
Kolika je komercijalna vrednost individualnosti?
Sta bih danas mogao obuci?
Uticaj superheroja na svakodnevni zivot.
“Terrorism” – globalno protiv lokalnog.
Dekoracija mozga – kurs za pocetnike.