Homework

Futro kreativna agencija
26. decembar ‘08. - 10. januar ‘09.> otvaranje u 19h

homework.jpg

„Homework“ je naziv izložbe na kojoj će biti predstavljeni nagrađeni i komercijalni radovi kreativne agencije Futro. Projekti koji se mogu videti na izložbi su iz domena dizajna vizuelnih komunikacija, od korporativnog dizajna, advertajzinga, kulture, dizajna časopisa i magazina, dizajna ambalaže, logotipa, vizuelnih identiteta, do fotografije i ilustracije.Biće predstavljeno preko 60 projekata, među kojima su Shadow Museum, kampanje za Worx, Comme Des Garcons, Free Zone Festival, X6D bioskop u 6 dimenzija, magazini M’ars, Faar i Fame, redizajn grafičkog identiteta vodećeg svetskog proizvođača auspuha za sportske i kros motore Akrapović, kampanja za njujorški brend Easy4Busy i ostali.

Futro kreativnu agenciju osnovao je višestruko nagrađivani beogradski dizajner Slavimir Stojanović pre pet godina u Ljubljani, a od ove godine Futro se kompletno preselio u Beograd i danas broji 6 članova. Prošle godine uvršten je u listu 100 najboljih dizajn studija u svetu od strane Charlotte i Petera Fiel-a, urednika izdavačke kuće Taschen.