Udruženje ekonomskih propagandista Srbije (UEPS) dodelilo je „Zlatno priznanje” O3ONE-u za neprofitnu outdoor kampanju

nagrada.gif
O3ONE kampanja predstavila je seriju bilborda sa starim, narodnim poslovicama i zagonetkama, koje su, uklopljene sa modernim dizajnom, privukle pažnju gradana Srbije, ostavljajuci prostora ljudima da ih tumace na više nacina. Kampanju je, na inicijativu O3ONE-a, realizovao tim Orange studia  u 2007. i 2008. godini  u saradnji sa Alma Quttro-m i DPC-om. Naši sugradani mogu videti bilborde, kako na ulicama Beograda, tako i cele Srbije.

Vodeni idejom da bilbordi koje vidamo na našim ulicama ne moraju uvek da budu u službi materijalne koristi,  želeli smo da bilbordima damo novu dimenziju. O3one bilbordi imaju zadatak da ulepšaju grad, neguju humor, izmame osmeh, ali pre svega da motivišu posmatrace da se kroz šalu prisete narodnih mudrosti i da drugacijim pogledom na zivot nadju lakse odgovore na mnoge zagonetke.